Qui som?

dijous, 21 d’abril del 2016

XERRADA AMB LA BERTA RIEROLA

Avui ha vingut la Berta Rierola a explicar-nos que es una associació. Ens ha explicat moltes coses sobre les associacions. Ens ha explicat a quines associacions eren més convenients donar els diners. Aquesta es la web que hi ha les associacions de Vic:

http://www.vicentitats.cat/directori-dentitats/

La classe ha de votar una associació als comentaris. 

Són deures pel proper dia 29/04/16. Tothom de la classe ha de votar.

Adéu i fins a la pròxima!


32 comentaris:

  1. Hola sóc l'Idaira m'ha agradat la xerrada de la Berta Riarola.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Idaira, quina associació et fa més el pes per donar el 10% dels nostres beneficis?

      Elimina
  2. Sóc l'Iker,també m'agradat molt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Iker, quina associació et fa més el pes per donar el 10% dels nostres beneficis?

      Elimina
  3. Soc l'Aina i ens ha explicat moltes coses

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina, quina associació et fa més el pes per donar el 10% dels nostres beneficis?

      Elimina
    2. Soc l'Aina i donaria el 10% dels beneficis a ososna contra el cancer perque tinc familiars malalts

      Elimina
    3. Hola Aina! crec que seria una gran ajuda per a totes aquestes persones i estarien molt contentes!

      Elimina
  4. cristina


    ASSOCIACIÓ D’ACOLLIDA EL TUPÍ

    ResponElimina
  5. hola Marina jo donaria el 10% dels beneficis a l'agrupació de sords de vic i comarca

    ResponElimina
  6. Hola Daniela!
    quina idea més bona! m'agrada molt aquesta agrupació també!

    ResponElimina
  7. Respostes
    1. Hola Idaira!
      m'agrada la teva idea també! a veure quina associació surt elegida finalment.

      Elimina
  8. Hola soc en Gerard i votaria el de Osona contra el càncer

    ResponElimina
  9. hola soc l`oriol i votaria osona contra el cancer

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oriol! igual que molts dels teus companys has votat Osona contra el càncer, és una molt bona opció!

      Elimina
  10. hola soc en david heras i voto osona contra el cancer

    ResponElimina
    Respostes
    1. David, m'encanta el que proposes! molts dels teus companys també ho han votat! Endavant!

      Elimina
  11. hola sòc la yvette i vull donar el 10% a la creu roga

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Yvette! la Creu Roja és bona opció, però ja hi ha una altra escola que li dóna. Intentarem buscar una altra alternativa per tal que moltes associacions es puguin beneficiar d'aquest 10% que els hi donem.

      Elimina
  12. hola soc la kaja i vull donar el 10% a las persones que tenen cancer

    ResponElimina
  13. hola sòc l'iker i vull donar el meu 10% a veterinari sense fronteres

    ResponElimina
    Respostes
    1. Íker! quina bona pensada també! segur que els hi aniria molt bé!

      Elimina
  14. Hola soc la julia i dono el 10% a Osona contra el càncer

    ResponElimina
    Respostes
    1. Júlia! molt bona elecció! estic segura que el 10% dels nostres beneficis els hi aniria molt bé! M'encanta!

      Elimina
  15. Hola soc l'Arnau i voldria donar el 10% dels beneficis a VETERINARIS SENSE FRONTERES

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Arnau, segur que Veterinaris sense fronteres estaran molt contents si finalment ens decantem per aquesta opció! M'agrada!

      Elimina
  16. HOLA SÓC LA JENNIFER I VOTO OSONA CONTRA EL CÀNCER

    ResponElimina